Prosze Przetłumaczcie mi zdania

Samochody sa najlepsze
Moj brat jest wiekszy niz ja jestem
Psy sa szybsze niz kot
kasia jest ładniejsza niz Basia
W-F jest najgorszy

chodzi o stopniowanie przymiotników np. gorszy,, najgorszy
mam nadzieje ze wiecie oco mni chodzi Z Gory DZIENKUJE

3

Odpowiedzi

2009-12-07T13:08:53+01:00
Samochody sa najlepsze
Cars are the best.

Moj brat jest wiekszy niz ja jestem
My brother is higher than me.

Psy sa szybsze niz kot
Dogs are faster than cats.

kasia jest ładniejsza niz Basia
Kasia is more beautiful than Basia.

W-F jest najgorszy
W-F is the worst.
2009-12-07T13:09:40+01:00
Cars are the best.
My brother is higher than me.
Dogs are faster than cats.
Kasia is more beutifull than Basia.
W-F is worst.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T13:20:45+01:00
Cars are best
My brother is bigger than I am
Dogs are faster than cats
kasia she is prettier than the Basia
W-F is worst