Odpowiedzi

2009-12-07T13:44:12+01:00
Biuro turystyczne Obomogo !!

Biuro turystyczne Obomogo poleca wyjazd na bardzo malownicze wybrzeża wschodniej Australii !! Cena za tydzień to 800 zł + 20 % obniżkii . Moim zdaniem bardzo tanio !!

Dziękujemy
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T14:17:42+01:00
Serdecznie Zapraszamy Do Odwiedzenia Bióra Turystycznego ,,PROMYCZEK'' Zapraszamy Na Wycieczki Do Wschodniowego Wybrzeża Australii.Gwrantowana Udana Pogoda , Piękne Widoki Oraz Niskie I Bardzo Komfortowe Ceny.
ZAPRASZAMY!
85 4 85