Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T13:42:40+01:00
1.35/60 * 100%=58,3 %
2. 25/100 *2,5= 1/4*2,5=0,625
3.15/25*100%=3/5*100%=60%
2009-12-07T13:42:57+01:00
Magda posiada na nauke historii 35 min . dziennie. Iaki to procent
godziny??

35/60 * 100%=58,3 %

oblicz ile wynosi 25% liczby 2,5
25%razy 2,5 dzielone przez 100 = 0,625

w kl.1 liczącej 25 uczniów na kółko historii uczeszcza 15 osób. Jaki to procent klasy?

60%
2009-12-07T13:46:21+01:00
35*100/60 = 58,(33) %

25*2,5/100= 0,625

15*100/25 = 60%