1.3 1/9 * 1 5/16 - 4 1/6 : 2 2/9 =
2.2 * 3 9/20 - 3 :4 =
3. 2 * 4 1/3 + 5 5/6 : 2 2/9
4. 2 1/12 * 2 7/10 - 23 :12 =
5.2 1/10 * 5 5/6 + 2 * 1 7/8 =
6.5 5/8 : 1 7/20 - 13/15 * 1 19/21

Pliss Odpowiedzcie szybko jak już coś to niemuszą być wszystkie ale prosiłbym raczej wszystkie niechce zeby punkty sie zmarnowały

3

Odpowiedzi

2009-12-07T13:47:19+01:00
3 1/9 * 1 5/16 - 4 1/6 : 2 2/9 = 28/9*21/16-25/6*9/20=49/12-18/8=98/24-54/24=44/24

2 * 3 9/20 - 3 :4 =6.9-0.75=6.15

2 * 4 1/3 + 5 5/6 : 2 2/9= 8.6+7.875=16.475
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T13:52:57+01:00
1. 3 1/9 * 1 5/16 - 4 1/6 : 2 2/9 = 35/12 - 15/8 = 25/24
2. 2 * 3 9/20 - 3 :4 = 6 9/10
3. 2 * 4 1/3 + 5 5/6 : 2 2/9= 8.6+7.875=16.475
1 2 1
2009-12-07T14:03:10+01:00
1.
3 1/9 * 1 5/16 - 4 1/6 : 2 2/9 =
28/9*15/16-25/6:20/9=
7/3*5/4-25/6*9/20=
35/12-5/2*3/4=
35/12-15/8=70/24-45/24=1i1/24

2.
2 * 3 9/20 - 3 :4 =
2*69/20-34=
69/10-34=
138/20-15/20=
123/20=6i3/20

3.
2 * 4 1/3 + 5 5/6 : 2 2/9=
2*13/3+35/6:20/9=
26/3+35/6*9/20=
26/3+21/8=
208/24+63/24=271/24=11i7/24

4.
2 1/12 * 2 7/10 - 23 :12 =
25/12*27/10-23/12=
45/8-23/12=135/24-46/24=89/24=3i17/24

5.
2 1/10 * 5 5/6 + 2 * 1 7/8 =
21/10*35/6+2/1*15/8=49/4+15/4=64/4=16

6.
5 5/8 : 1 7/20 - 13/15 * 1 19/21=
45/8:27/20-13/15*40/21=
45/8*20/27-104/63=
25/6-104/63=
1575/378-624/378=
951/378=2i65/126