Odpowiedzi

2009-12-07T13:55:38+01:00
Odpowiedzialny,uczciwy,spokojny,uczynny,pomocny,
dobroduszny,mądry,radosny,miły,uprzejmy
6 2 6
2009-12-07T14:01:16+01:00
1. Nie ściągam
2. Samodzielnie i sumiennie odrabiać prace domowe
3.Jestem sumienny
4.dbać o higienę osobistą
5.Przestrzegać regulaminu
6.Przestrzegać zasad BHP
7.Nie opuszczać terenu szkoły
8.Starannie prowadzić zeszyty
9.Przestrzegać zasad kultury współżycia do kolegów i nauczycieli.
10.Dbać o kulturę słowa
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:07:13+01:00
Uczeń powinien być honorowy i zarazem przykładać się do nauki . Pomagać młodszym kolegom w każdej sytuacji. powinien starać się być aktywnym na lekcji.
nie opuszczać bez powodu lekcji. Swoją postawą reprezentować szkołę .
powinien pocieszać kolegów gdy są smutni. nie przeszkadzć na lekcji
Pokorny tolerancyjny pomocny
5 2 5