Odpowiedzi

2009-12-07T14:06:49+01:00
Raj dzieciństwa, myślę, że te określenie pasuje do naszego beztroskiego życia kiedy byliśmy dziećmi. W tym czasie wszyscy koło nas latali spełniając nasze zachcianki, zabawiali nas i rozpieszczali słodyczami. Byliśmy wtedy małą niewinną przytulanką. Ten okres kończy się gdy wchodzimy w okres dojrzewania i stajemy się dorosłymi ludźmi. Wtedy każdy patrzy na nas innym okiem, i wie, że ma do czynienia z dojrzałym, mądrym człowiekiem.

Pozdrawiam ; ))
12 3 12
2009-12-07T14:07:45+01:00
Dziecko jak jest małe nie musi sie niczym przejmowac ten okres konczy sie jak sie idzie do szkoły
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:13:44+01:00
Raj dzieciństwa jest to okres w którym nie ma się nauki, pracy i obowiązków domowych. Podczas tego okresu wsyztsko wydaje się łatwe, wolne, i proste. Ten okres kończy się zazwyczaj gdy idzie się do szkoły i zaczynają sie lekcje, obowiazki i wszystko co było piękne kończy sie. Zapewne każdy z nas przetrwał taki okres dzieciństwa kiedy siedział w piaskownicy z rowiesnikami i bawil sie na osiedlu.

Przynajmneij ja tak mysle:D
7 3 7