Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:09:43+01:00
Wysiłek fizyczny, stres, praca, czynniki chorobotwórcze
2009-12-07T14:18:53+01:00
Na podnoszenie tętna wpływają między innymi:
- stres,
- wysiłek fizyczny,
- podniecenie,
2009-12-07T14:24:19+01:00
U dorosłego człowieka norma wunosi ok 70 uderzeń/ min u ludzi starszych nieco się podnosi i wynosi ok. 90. Tętna nie powinno się mierzyć bezpośrednio po wysiłku fizycznym ponieważ jego częstotliwość może dochodzić nawet do 200/min. Tętno podnoszą:
- niektóre leki
- wysiłek fizyczny
- emocje