Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T14:23:54+01:00
Zawdzienczamy mu naszą wiare
modlimy sie codziennie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:25:53+01:00
1. To że możemy być na świecie, bo on tak samo jak anioł stroż jest przy nas zawsze.
2. Codziennie rano i wieczorem, ale też podczas niedzielnej mszy.

Mysle że oto ci chodziło. ;*
6 4 6
2009-12-07T15:05:42+01:00
Duchowi Świętemu zawdzięczamy przede wszystkim naszą wiarę. On objawia nam Boga oraz pozwala poznać Chrystusa.Ponadto wzbudza w nas wiarę i obdarza nas nowym życiem, a więc nas uświęca. Główne symbole działania Ducha Świętego to np. woda, ogień, namaszczenie, palec, czy gołębica i wiele innych. Do ducha świętego modlimy sie podczas każdej mszy świętej oraz porannego i wieczornego pacierza.
5 4 5