Odpowiedzi

2009-12-07T14:34:24+01:00
1.Kropelko co robisz latem kiedy mono grzeje słońce?
Zamieniam się w parę wodną
2.Jak spedzasz czas gdy nadchodzi zima
Zostaję zamrożona
3.Co czujesz podczas burzy??
CZuję się bardzo dobrze,bo jestem wśród kolegów
4. JAką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego??
Najbardziej lubię jesień,ponieważ wtedy mogę przebywać z innymi kropelkami
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:37:32+01:00
1. Chowam się pod liściem żeby nie wyparowała.
2. Ciesze się widząc biały śnieg lecz uciekam gdyż boje się ze zamarznę.
3. Burza to mój żywioł. Widzę dużo znajomych kropelek i nie jestem taka samotna.
4. Wiosnę ponieważ nie jest za zimno i nie jest za ciepło. Też widzę znajome kropelki i mogę się cieszyć piękna pogoda i rozkwitającymi kwiatami.
2009-12-07T14:45:27+01:00
1.Kropelko co robisz latem kiedy mono grzeje słońce?
zostaję zamieniona w parę wodną
2.Jak spedzasz czas gdy nadchodzi zima?
Nie poruszam się- jestem zamrożona
3.Co czujesz podczas burzy??
Czuję się dobrze. Jest przy mnie wielu kolegów.
4. JAką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego??
Najbardziej lubię jesień, to wtedy spada z nieba najwięcej kropelek.
1 5 1