Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:39:03+01:00
Ingerencja innych państw w politkę Polską.
-Prowadzenie licznych wojen
-Rokosze (zbrojne wystąpienia wobec króla, do których miała prawo szlachta)
-Artykuły Henrykowskie na mocy których szlachta uzyskała możliwosc wystapienia przeciwko królowi
-Konfederacja Barska
-możliwość zerwania sejmu poprzez obstrukcje albo poprzez liberum veto.
-Mocna pozycja szlachty poprzez liczne przywileje.
28 4 28
2009-12-07T15:02:52+01:00
1)dziedziny gospodarcze,zniszczenie kraju wywołane wojnami,upadek handlu i żemiosła,choroby,ustrój,ingerowanie innych państw w sprawy polski
2 4 2