Odpowiedzi

2009-12-07T14:44:03+01:00
M. on ona ono
d. jego jej tego
c. jemu jej temu
b. go jej tego
n. nim nią tym
msc. nim niej tym
w. on ona ono
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • 1507
  • Rozwiązujący
2009-12-07T14:49:01+01:00
On
M on
D jegp
C jemu
B jego
N z nim
M tym
W on
l.mnoga
M oni
D ich
C im
B ich
N z nimi
M tymi
W Oni
ONA
M ona
D jej
C jej
B ją
N z nią
w ona
l mnoga
M one
D ich
C im
B je
N nimi
M tej
W one
ONO
M ono
D tego
C temu
B to
N tym
M tym
W to
l. mnoga
M ono
D tego
C temu
B to
N tym
M tym
W to
1 5 1