Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:45:58+01:00
Głowny czynnik to TEMPERATURA
przyczynia sie rowniez wilgotnosc powietrza i własciwosci substancji i cial na ktore dziala
5 3 5
2009-12-07T14:48:05+01:00
Parowanie - wysoka temperatura
ogrzenanie - zwiększenie temp.
chłodzenie - zmniejszenie tem
7 4 7
2009-12-07T14:50:27+01:00
Parowanie - przechodzi z fazy ciekłej danej substancji w stan gazowy (parę) zachodzący z reguły na powierzchni cieczy.
Ogrzewanie - proces dostarczania energii termicznej do ciała, pomieszczenia, w celu podniesienia jego temperatury.
Ochładzanie - proces, którego celem jest zmniejszenie temperatury danego obiektu.
7 4 7