Odpowiedzi

2009-12-07T14:52:35+01:00
Udial w powstaniu listopadowym-1830-1831
emigracja polityczna
wojna domowa w hiszpani1833-1840
legia honorowa francuska
powstanie na wegrach 1848
wojna w USA1861-1865


kopacz zlota w australi
poszukiwacz diamentow w afryce
strzelec rzadowy w indiach wschodnich
farmer w kalifornii
handlarz w brazyli
wlasciciel zakladu kowalskiego w helenie
majtek na sstatku trasy-bahia-bordeaux<bordą>
harpunnik na wielorybniku
wlsciciel fabryki cygar w hawanie
latarnik w aspinwell

sry za bl;edy chcialam szybko:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:59:36+01:00
Brał udział w wielu powstaniach i wojnach. (np. powstanie listopadowe ,emigracja polityczna,
wojna domowa w hiszpani,legia honorowa francuska, powstanie na węgrach,wojna w USA ) Był poszukiwaczem diamentow , kopaczem zlota, majtkiem na statku ,wiele lat sluzyl na wielorybniku, Był latarnikiem.☻ Był strzelcem rzadowy w indiach wschodnich,farmerem w kalifornii,handlarzem,wlascicielem zakladu kowalskiego.