Odpowiedzi

2009-12-07T14:53:29+01:00
1. jest to człowiek wydalony z kraju lub danego mijsca, społeczeństwa
2. Obiecał, że nie będzie narzekał.
3. Ponieważ nie znał łaciny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:53:51+01:00
1.Dezerter,to osoba która nie chce odbyć służby wojskowej,kryje się przed nią.

2. Zgodę z bogiem.

3.Z braku zdolności do nauki łaciny.
2009-12-07T15:06:41+01:00
1.osoba wydalona z jakiegos miejsca

2. obiecał zgodę z Bogiem.

3.z tego że nie znał łaciny