Które z następujących zdań jest prawdziwe...
a= 3 pierwiastki z 45, b= 3 pierwiastki z 20
a) pole prostokąta wynosi 54 pierwiastki z 5
b) Obwód prostokąta jest równy 124
c) przekątna prostokąta ma dł. 3 pierwiastki z 65
d) promień okręgu opisanego na tym prostokącie jest równy pierwiastek z 65

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T14:56:59+01:00
Które z następujących zdań jest prawdziwe...
a= 3 pierwiastki z 45, b= 3 pierwiastki z 20
a) pole prostokąta wynosi 54 pierwiastki z 5
b) Obwód prostokąta jest równy 124+
c) przekątna prostokąta ma dł. 3 pierwiastki z 65
d) promień okręgu opisanego na tym prostokącie jest równy pierwiastek z 65+
2009-12-07T15:03:51+01:00
C)
bo
a)270
b)9√45+9√20
c)√585=√9×65=3√65
czyli odpowiedz c jets prawidlowa