Odpowiedzi

2009-12-07T15:00:29+01:00
Należy : 1.Austria
2.Belgia
3.Bułgaria
4.Cypr
5.Czechy
6.Dania
7.Estonia
8. Finlandia
9. Francja
10. Grecja
11. Hiszpania -
12.Holandia
13. Irlandia
14. Litwa
15. Luksemburg
16. Łotwa
17. Malta
18. Niemcy
19. Polska
20. Portugalia
21. Rumunia
22. Słowacja
23. Słowenia
24. Szwecja
25. Węgry
26. Wielka Brytania
27. Włochy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:02:46+01:00
Austria
Belgia
Bułgaria
Cypr
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Litwa
Luksemburg
Malta
Niemcy
Polska
Portugalia
Rumunia
Szlovénia
Szwecja
Słowacja
Węgry
Włochy
Zjednoczone Królestwo
Łotwa

kraje kandytujące
Była Jugosłowiańska Republika Macedonii
Chorwacja
Turcja