Zamień na metry:
2,5 km=........m
0,5 km=.........m
0,025km=.......m
3,05km=........m
0,005 km=...........m
0,001 km=..........m

Zamień na kilometry:
2000m=.........km
15000m=..........km
8500m=...........m
500m=............km
600m=.............km
100m=..........km
10m=..............km
1m=........km

PILNE :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:05:27+01:00
Zamień na metry:
2,5 km=2500m
0,5 km=500m
0,025km=25m
3,05km=3050m
0,005 km=5m
0,001 km=1m

Zamień na kilometry:
2000m=2km
15000m=15km
8500m=8,5m
500m=0,5km
600m=0,6km
100m=0,1km
10m=0,01km
1m=0,001km
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T15:08:37+01:00
2500m
500m
25m
3050m
5m
1m


2km
15km
8,5km
0,5km
0,6km
0,1km
0,01km
0,001km
1 2 1
2009-12-07T15:16:57+01:00
Zamień na metry:
2,5 km=2500m
0,5 km= 500m
0,025km=25m
3,05km=3050m
0,005 km=5m
0,001 km=1m





Zamień na kilometry:
2000m=2
15000m=15
8500m=8,5
500m=0,5
600m=0,6
100m=0,1
10m=0,01
1m=0,001