Odpowiedzi

2009-12-07T15:08:13+01:00
Salon, kuchnia, pokój gościny, sypialnia, pokój dziecięcy, piwnica , warsztat, łazienka ,
2009-12-07T15:10:00+01:00
-salon
-sypialnia
-pokój gościnny
-łazienka
-kuchnia
-sala baletowa
-sala do zabawy
-sala do gier
-jadalnia
-pokój do odpoczynku
-pokój telewizyjny
-pokój dziecięcy
-pomieszczenie śmiechu
-pokoje z obrazami, dziełami sztuki
-pozostałe pokoje
-pozostałe sypialnie
Nie mam pomysłu...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:31:12+01:00
1.pokój dzienny
2.sypialnie
3.łazienki
4.kuchnie
5.garaże
6.garderoba
7.basen
8.sauna
9.solarium
10.kotłownia
11.spiżarnie
12.strych
13.toaleta
14.jadalnia
15.korytarz
16.przedpokój
17.wnęka
18.biuro
19.piwnica
20.sala rekreacyjna
21.łaźnie parowe
22.salon
23.audytorium
24.pokój dziecięcy
25.taras
26.balkon
27.pokój zabaw
28.sala muzyczna
29.muzeum
30.pomieszczenia gospodarcze
31.kino
32.teatr
33.pokój gracza komputerowego
34.spichlerz
35.magazyny
36.prywatny gabinet stomatologiczny
37.pokój erotyczny
38.bary
39.winda
40.pokój do medytacji