Odpowiedzi

2009-12-07T15:10:04+01:00
Przeniesienie sie na wieś jest barsdzo korzystne i zdrowe, dlaczego , oponieważ na wsi jest zrowe powietrze , cisdza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:30:19+01:00
Dzieńdobry!
(niewiem jak początek)
Proponuje pani(panu) wspaniały relaksujący wypoczynek na wsi ,
Posiadamy w tych rejonach Piękne krajobrazy gór i lasów.
Obok małego domku jest piękny staw w którym pływają rybki .
Rano może pani oglądać piekny wschód słońca ....
będzie pani mogła zabaczyć duzo pieknych roslin i gatunków zwierząt
nie spotykanych w miastach ..
Oferujemy również wypozyczenie rowerów na przejarzdżkę po górach gdzie pani
będzie mogła wypocząć i poczuje się pani obrazu lepiej.
Jeżeli jest pani na coś chora to nic bardziel pani nie doda sił jak wypoczynek na pięknej wsi ..
Przekona się pani że lepiej oszczędzać energie i nie zanieczyszczać naszego środowiska , wybierając się na wycieczke rowerem .
W naszej ofercie jest również wypożyczenie rowerów wodnych do przejarzdżk po jeziorze .
Za domem znajduje się piękny sad z dużą ilością owocó .. między drzewani jest powieszony chamak na KTÓRYM MOŻNA się wygodnie połozyć w cieniu jabłoni .
Domek jest nie duży ale pięknei użądzony mam nadzieję że się pani spodoba .
Większoś ludzi już wybrało i jedzie na wieś by odpocząć mam nadzieję że pani tez skożysta z moich rad i pojedzie na wakację na wieś by odpocząć od wszystkich sparaw problemów i maistowego gwaru.



tyle więcej nie mogłam wymyślic :]