Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:17:33+01:00
1. Ryby te mają niesamowite kształty, jakby były z horrorów.

2. Ryby mają na sobie (np. wzdłuż linii bocznej lub na "wędce" wyrastającej z głowy) bakterie, które pięknie fosforyzują.

3. U ryb głębinowych wystepuje bardzo ciekawe zjawisko, polegające na wrastaniu maleńkiego samca w znacznie większe ciało samicy. Samiec staje się częścią jej ciała.

Pozdro))
9 4 9
2009-12-07T15:33:49+01:00
Oto argumenty , dlaczego warto zainteresować się stworzeniami i roślinami z mórz i oceanów :
- w morzach , a tym bardziej w oceanach czeka dużo nieodkrytych roślin i ryb ,
- w wodach jest dużo ciekawych tajemnic ,
- podwodne stworzenia i rośliny są piękne i kolorowe , a więc warto je oglądać.




(mam nadzieję , że Ci się spodoba + pani ^^)
[na dole w załączniku masz obrazek ;* ]
47 1 47