Odpowiedzi

2009-12-07T15:13:23+01:00
Człowiek jest uważany za dorosłego np
podejmuje jakieś wazne decyzje
zachowuje się jak dorosły
zastanawia się nad tym co mówi
chłopak ma mutacje a dziewczyna okres
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:14:58+01:00
O dorosłości człowieka, decyduje jego odpowiedzialność. Jeżeli człowiek jest odpowiedzialny za czyny, które popełnia i jest w pełni świadomy tego co czyni, to można nazwać go dorosłym, bądź racjonalnie myślącym.
3 5 3