Odpowiedzi

2009-12-07T15:34:55+01:00
X-cena gumki
y-cena spinki

4x+6y=4,80
x+10y=4,60 /*-4
4x+6y=4,80
-4x-40y=18,40
-34y=13,60 /:-34
y=0,40

4x+2,40=4,80
4x=2,40
y=0,60


odp:gumka kosztowala 0,40 ggr a spinka 0,60 gr
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:35:46+01:00
X- cena jednej gumki
y- cena jednej spinki

4x+6y=4,8
x+10y=4,6/*(-4)

4x+6y=4,8
-4x-40y= -18,4

-34y=-13,6
y=0,4

4x+6*0,4=4,8
4x=4,8-2,4
4x=2,4
x=0,6

odp; Jedna gumka kosztuje 0,60zł , jedna spinka 0,40zł.