Cwiczenia historia przez wieki dla 2 gim str 21 zad 3

uzupełnij


1.Ksiaze pruski........ w imieniu swoich poddanych oddal królowi polskiemu...............
2.Nastepnie Aberecht Hohenzollem prosił....................., aby król polski przekazał te ziemie we władanie ksiązą pruskich jako.....
3.Zygmunt I Stary symbolicznie oddał swojemu siostrzencowi Albretchtowi Prusy Książece w lenno przez wręczenie.......
4. Ksiązeta pruscy zostali zobowiazani do...............
PILNE!!!!!!!!!!!!!na jutro

3

Odpowiedzi

2009-12-07T15:22:40+01:00
1.Książe pruskie Albrecht Hohenzollern w imieniu swoich poddanych oddal królowi polskiemu Zygmuntowi 1 Staremu.
2. Nastepnie Aberecht Hohenzollem prosił....................., aby król polski przekazał te ziemie we władanie ksiązą pruskich jako lenno.

Dalej nie wiem . Ale 1 napewno dobrze ;D
2 2 2
2009-12-07T15:51:02+01:00
1.Książe pruskie Albrecht Hohenzollern w imieniu swoich poddanych oddal królowi polskiemu Zygmuntowi 1 Staremu.
2. Nastepnie Aberecht Hohenzollem prosił naród [?], aby król polski przekazał te ziemie we władanie ksiązą pruskich jako lenno.
3.Zygmunt I Stary symbolicznie oddał swojemu siostrzencowi Albretchtowi Prusy Książece w lenno przez wręczenie miecza[?]

gdzie sa te pytajniki nie jesteem pewien a 4 nie wiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:58:51+01:00
1.Książe pruskie Albrecht Hohenzollern w imieniu swoich poddanych oddal królowi polskiemu Zygmuntowi 1 Staremu.
2. Nastepnie Aberecht Hohenzollem prosił naród , aby król polski przekazał te ziemie we władanie ksiązą pruskich jako lenno.
3.Zygmunt I Stary symbolicznie oddał swojemu siostrzencowi Albretchtowi Prusy Książece w lenno przez wręczenie miecza.
4. Ksiązeta pruscy zostali zobowiazani do złożenia hołdu.

3 3 3