Uzupełnij tabelę
Zjawisko\Informacja o czasie trwania dnia i nocy\miesiąc w którym występuje to zjawisko na półkuli północnej
Przesilenie zimowe
Przesilenie letnie
Równonoc wiosenna
Równonoc jesienna


Wzdłuż 10 metrowej ścieżki posadzono co 40 cm róże. Pierwsza róże posadzono na początku ścieżki, ostatnia na końcu.ile róż posadzono ?(obliczenia)

2

Odpowiedzi

2009-12-07T15:25:43+01:00
Zjawisko\Informacja o czasie trwania dnia i nocy\miesiąc w którym występuje to zjawisko na półkuli północnej

Przesilenie zimowe - grudzień, dzień jest najkrótszy
Przesilenie letnie - czerwiec, dzień jest najdłuższy
Równonoc wiosenna - marzec, dzień jest tak samo długi jak i noc
Równonoc jesienna - wrzesień, dzień jest tak samo długi jak i noc
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:33:45+01:00
Przesilenie zimowe - słońce góruje na zwrotniku Koziorożca 22.XII
Przesilenie letnie - słońce góruje na zwrotniku Raka 22.VI
Równonoc wiosenna - słońce góruje na równiku 21.III
Równonoc jesienna - słońce góruje na równiku 23. IX


Zad 2.
10 metrów - ścieżka
co 40 cm - kwiatki

100 cm - 1 metr
1000 cm - 10 metrów

1 cm- 1 kwiatek
40 cm - 2 kwiatek
80 cm - 3 kwiatek
120 cm - 4 kwiatek
160 zm - 5 kwiatek
200 cm - 6 kwiatek
240 cm - 7 kwiatek
280 cm - 8 kwiatek
320 cm - 9 kwiatek
360 cm - 10 kwiatek
400 cm - 11 kwiatek
440 cm - 12 kwiatek
480 cm - 13 kwiatek
520 cm - 14 kwiatek
560 cm - 15 kwiatek
600 cm - 16 kwiatek
640 cm - 17 kwiatek
680 cm - 18 kwiatek
720 cm -19 kwiatek
760 cm -20 kwiatek
800 cm - 21 kwiatek
840 cm -22 kwiatek
880 cm -23 kwiatek
920 cm -24 kwiatek
960 cm -25 kwiatek
1000 cm -26 kwiatek
2 5 2