Odpowiedzi

2009-12-07T15:25:49+01:00
Anglia, Brazylia, Wyspy Karaibskie
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T15:29:21+01:00
1. Mieszkaniec Anglii.
2. Robinson pierwszy raz tak wyruszył na otwarte morze.
3. Potem statek wraz z Robinsonem na pokładzie powraca z Afryki.
4. Dziki ląd bezludnej wyspy. (Wyspy Karaibskie)
5. Kolejny raz był mieszkańcem Anglii.
6 3 6
2009-12-07T15:29:38+01:00
Karaiby, Wielka Brytania, Afryka.
4 2 4