Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-12-07T15:28:21+01:00
W tych latach (1939-1945) były dokonywane na polakach zbrodnie niemieckie.
- niewolnicza praca,
- wysiedlenia ludzi,
- okradanie z dóbr materialnych, osobistych i kulturowych,
- pokazowe egzekucje na polakach,
- wynaradowywianie i germanizacja,
- masowa eksterminacja w obozach,
- planowano wojny napastnicze,
- mordowano jeńców wojennych i ludność cywilną.
2009-12-07T17:47:04+01:00
1939-1945r

W 1949 roku Niemcy zajeli Danię , Norwegię , Belgię,Holandię i Francję. Atak Japonii na Stany Zjednoczone na bazy wojskowe w pearlhard/1941. Atak niemiec na związek Radziecki /1941

Oś - Berlin > Niemcy , Rzym>Wlochy, Tokio>Japonia .

Państwa sprzymierzone:Wielka Brytania , Francja, Polska,Stany zjednoczone, Związek Radziecki.

1943- SZala zwycięstwa przesuwa sie na strone paśtw sprzymierzonych

1945- W maju kapitalizuje Berlin i w Sierpniu Stany Zjednoczone zrzucają bąby na Hiroszinę i Nagoski

Tiop wszystko NIE Z NETA ;;;**Mialam szczescie bo niedawno przerabialismy ten temat na lekcji i po prostu przepisalam to z zeszytu ;**

PozdruFka ;l***