Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:32:53+01:00
X - pierwsza liczba

y - druga liczba

x / y = 4 / 3
x - y = 23

3 x = 4 y
x = 23 + y

3 (23 + y) = 4 y
x = 23 + y

69 + 3 y = 4 y
x = 23 + y

y = 69
x = 92

Pozdro))

2009-12-07T15:35:51+01:00
A - b = 23
a : b = 4/3
liczba a stanowi 4/3 liczby b. 1/3 z liczby b to 23. b = 23. a = 23 *3 = 69
Mam nadziejem, że pomogłem, ale nie jestem do końca pewien:)