Hey mam osobiste pytanko:
znacie jakieś strony gdzie nastolatka mogłaby zacząść pracę jako niania dla dzieci lubopiekunka osób starszych nie piszcie już stron:
-niania.pl
-nianie.pl
chodzi mi o to gdzie mogę się zarejestrować i ptrzymywać oferty pracy.
jak możecie to ok 5 lub więcej dużo pkt:dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:40:03+01:00
Doradztwo personalne misiaki-i różne są na stronie pf.pl
W tym zadaniu nie wiem dokłądnie o czym pisać ale tam masz wszystko napisane.
2009-12-07T15:46:39+01:00
Www.precyl.pl

świetne forum. tam masz dużo informacji na ten temat.