Odpowiedzi

2009-12-07T15:35:42+01:00
"- (znak cudzysłowu) znak " znajdujący się na standardowej amerykańskiej klawiaturze nad znakiem " ' "; stosowany jest między innymi jako ogranicznik ciągu znaków w wielu programach komputerowych, systemach operacyjnych i językach programowania, takich jak BASIC
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:35:09+01:00
( " ) , to np. "myszka ma dwa klawisze" . <-- to samo co w Polskim . tylko w Polskim są dwa na tole i dwa u góry .. ,,żal'' ,a w infotmatyce 2 u góry "żal"