Odpowiedzi

2009-12-07T15:39:53+01:00
Drogi/ Droga ...... !
Witam Was .
My wszyscy jesteśmy uczniami Jezusa .
Powinniśmy modlić się codziennie .
Być pilnym uczniem Jezusa .
Nie odchodzić od tej wiary .
Nas wszystkich łączy jedna więź miłość do Jezusa !





Wiem , że beznadzieja .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:11:57+01:00
Powinnam codziennie modlić się i przynajmniej raz w tygodniu chodzić do kościoła.Kochać bliźniego jak siebie samego i jak najbardziej wieżyć w Boga.Chodzić na spowiedzi i nie grzeszyć.

Ps. Mam nadzieje że pomogłam:)