Odpowiedzi

2009-12-07T15:44:30+01:00

Drogi mały Ksiąrze zapraszamy cię ponownie do odwiedzania ziemi .ponieważ warto poznawać nowych ludzi ,można nawet się z nimi zaprzyjażnić oni zawsze mogą ci pomóc w potrzebie
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:57:29+01:00
Drogi Mały Książe

Wiele dowiedziałam się o Tobie, oraz Twej planecie, o róży która wraz z Toba tam mieszka o wulkanach i twych podróżach. Bardzo żałuje, że podczas swoich wielu licznych podrózy niedotarłeś na moją planete. Nazwana jest bardzo pospolicie, ziemia i ma 4 pory roku: wiosna, lato, jesień, zima. Dzięki takiej róznorodności mogę jednego dnia opalać się i robić bałwana ze śniegu. Na mojej planecie meszka wiele zwierząt. Jest ona dość opszerna, i dzieki temu żadne z moim podopiecznych niemusi sie dusic. Każde z zwierząt ma inny charakter. Np.pingwiny, są bezbronne i spokojne, zawsze moge z nimi porozmawiać na intrygujace tematy. Lwy są nieokrzesane, i trzeba być bardzo delikatnym w rozmowie z nimi by ich nieurazić np. źle wypowiedzianym słowem, i chodz taka drobnostka wydaje sie normalna, dla lwów jest bardzo drażniąca. Na mojej planeciejest wiele ptaków, to na nie musze najbardziej uważac, b. Na mojej planecie jest wiele zwierząt, lecz brak mi przyjaciela, czytając o Tobie Mały Książe tak wiele książek, o tym, że potrafisz tak być wiernym przyjacielem, postanowiłam do Ciebie napisać. Pomyślałam, żę mógłbyś być moim przyjacielem, i chodz na chwile odwiedzić mnie, wraz z swoim barankiem który znalazł by wielu kolegów na mojej planecie gdyż zamieszkują ją dwa baranki i owieczka. Rozumiem, że Twoja róza niemogła by z Toba pojechać, i poznać moich czerwonych,błękitnych i białych róż, a szkoda, bo są one równie nietypowe jak Twoja. Ale jak już wspomniałam, brak mi przyjaciela, i chodź mam tak wielu towarzyszy jakimi są te wimienione i niewymienione zwierzęta. Dojrzałam w Tobie Mały Książe bratnią dusze, i chodź niezwiedziłam tylu interesujących i nietypowych miejsc co Ty, to chciała bym Cię odwiedzić lub prosze Cię o to byś wybrał się w kolejną podróż, tym razem na moją palnete, czterech pór roku. Zapewne mój list Cię zaskoczył, lecz napisałam go z chęci poznania Cię.

12 3 12