Odpowiedzi

2009-12-07T15:38:48+01:00
Mogą, ponieważ cechy genetyczne pochodzą także od dziadków.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T15:40:20+01:00
Mogą, ponieważ mogą ich dzieci nie tylko odziedziczyc geny po rodzicach, ale i też bo dalszej rodzinie ( np. dziadkach ).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:42:49+01:00
Mogą ponieważ jeśli oboje rodzice będą mieli genotyp Aa to mogą mieć dziecko o jasnych oczach bo z krzyżówki wyjdzie jeden genotyp aa, Jeśli choć jeden rodzic będzie miał genotyp AA to nie mogą