Odpowiedzi

2009-12-07T15:48:22+01:00
Krzyżowanie polega na kojarzeniu 2 genetycznie różnych osobników prowadzących do powstania mieszańców, które mają inne kombinacje cech niż rodzice i stanowią materiał wyjściowy do wyhodowania nowych odmian.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:48:47+01:00
Z dwóch kolorów otrzymano czarny. Oznacza to że jest to gen dominujący, a brunatny to gen recesywny. Rodzice są homozygotami. POkolenie f1 bedzie heterozygotami czyli bedzie mial gen od oby dwóch organizmów rodzicielskich z przewagą koloru czarnego.
1 5 1