Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:46:55+01:00
7x+7y=21
2x+5y=6

7x+7y=21
2x=6-5y /:2

7x+7y=21
x=3-2,5y

7(3-2,5y)+7y=21
x=3-2,5y

21-17,5y+7,5y=21
x=3-2,5y

-10,5y=0
x=3-2,5y

y=o
x=3

2 1 2
2009-12-07T15:48:31+01:00
{7x+7y=21
2x+5y+8=14

{7x+7y=21
2x+5y=6

{7x+7y=21 *(2)
2x+5y=8 *(-7)

{14x+14y=42
-14x-35y=-56

____________
-21x=-14 /-21
x=2/3

{2*2/3+5y=6
x=2/3

y=6-1 i 1/3
x=2/3

y=4 i 2/3
x=2/3
1 1 1
2009-12-07T15:49:40+01:00
7x+7y=21
2x+5y+8=14

7x = 21 - 7y / : 7
2x + 5y + 8 = 14

x = 3 - y
2(3 - y) + 5y + 8 = 14

x = 3 - y
6 - 2y + 5y + 8 = 14

x = 3 - y
3y = 14 - 8 - 6

x = 3 - y
3y = 0 / : 3

x = 3 - y
y = 0

x = 3 - 0
y = 0

x = 3
y = 0


:):)

Mam nadzieję , że pomogłam