Podane mieszaniny podziel na jednorodne i niejednorodne:

• sałatka owocowa
• groszek z marchewką
• mleko
• sok malinowy
• zupa z makaronem
• słona woda
• pieprz z solą
• woda z mąką
• herbata z cukrem
• twarożek ze szczypiorkiem
• mosiądz
• woda z paskiem


Jednorodne:
Niejednorodne:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:48:14+01:00
• sałatka owocowa
• groszek z marchewką
• mleko
• sok malinowy
• zupa z makaronem
• słona woda
• pieprz z solą
• woda z mąką
• herbata z cukrem
• twarożek ze szczypiorkiem
• mosiądz
• woda z paskiem

Jednorodne: mleko, sok malinowy, słona woda, herbata z cukrem, mosiądz

Niejednorodne: sałatka owocowa, groszek z marchewką, zupa z makaronem, pieprz z solą, woda z mąką, twarożek ze szczypiorkiem, woda z piaskiem
1 5 1
2009-12-07T15:51:23+01:00
Niejednorodne:
-sałatka owocowa
-groszek z marchewką
-zupa z makaronem
-pieprz z solą
-twarożek ze szczypiorkiem
-woda z piaskiem
-woda z mąką

Jednorodne:
-mleko
-sok malinowy
-słona woda
-herbata z cukrem
-mosiądz
1 5 1