Odpowiedzi

2009-12-07T15:51:28+01:00
Potrzeby: Więcej przestrzeni, (gdzie niegdzie) lepsze traktowanie, aby ich zaadoptowali/ kupili dobrzy ludzie, ktorzy beda sie nimi opiekowac najlepiej jak tylko potrafia.
Problemy: (czasami) zbyt duży hałas, mróz/ upał, (cczasami) adopcja przez złe osoby.

Nic juz wiecej nie wymysle...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:52:09+01:00
Potrzeby:
Potrzebuje więcej jedzenia i picia.
Potrzebuje dziczy, dżungli, swojego prawdziwego otoczenia.
Potrzebuje towarzystwa.
Potrzebuje rodziny.
Problemy:
Jest tu za mało miejsca.
Ta klatka mnie przytłacza.
Jestem głodna.
Nie czuje się tu jak w domu.
Niema tu nikogo z mojej rasy.