Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T15:51:26+01:00
Kryształy:diament, bursztyn. pleksiglas, (amsyt)
5 1 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T15:53:16+01:00
Kryształy: grafit, diament, szkło, bursztyn, ametyst, pleksiglas.
Ciała bezpostaciowe: smoła, sadza, żelazo, gips.
6 1 6
2009-12-07T15:55:14+01:00
Kryształy: diament,szkło, bursztyn, żelazo,ametyst
ciała bezpostaciowe: sadza , smoła,grafit, pleksiglas,gips
5 1 5