Odpowiedzi

2009-12-07T15:55:38+01:00
A)
y=0
x=-6
b) 2b+b=9
3b=9
b=3
c)u=4v
5*4v-v=10
19v=10
v=10/19
u=4*10/19
2009-12-07T16:02:44+01:00
A)4y-x=6
y=0/:17
4y-x=6
y=0
4*0-x=6
y=0
-x=6/:-1
y=0
x=-6
b)a=b
2a+a=9
a=b
3a=9/:3
a=b
a=3
b=3
a=3
c)u=4v
5*(4*v)=10
u=4v
20*5v=10
u=4v
5v=10-20/:5
u=4v
v=-2
u=4*(-2)
v=-2
u=-8
v=-2
mam nadzieje że się przyda
pozdrawiam



Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:09:17+01:00
A)
{4y-x=6
{17y=0

-x=6-4y / *(-1)
17y=0 / :17

x=-6+4y
y=0

x=-6+4*0
y=0

x=16+0
y=0

x=-6
y=0


b)
{a=b
{2a+b=9

a=b
2a+a=9

a=b
3a=9 / :3

a=b
a=3

b=3
a=3


c)
{u=4v
{5u-v=10

u=4v
5 * 4v -v=10

u=4v
20v-v=10

u=4v
19v=10 / :19

u=4v
v=10/19 - ułamek

u=4 * 10/19 - ułamek
v=10/19 - ułamek

u=40/19 = 2 i 2/19 - ułamek
v=10/19 - ułamek


:):)

Mam nadzieję że pomogłam