Odpowiedzi

2009-12-08T14:18:51+01:00
1.Oto magia świąt
oto magia świąt
rodzina zjeżdża się
śniegiem cały otulony dom ..

Ref. Już już rozejżmy się już się zbliża zbliża do,do gwazd : to Mikołaj !
Hej ho rozejrzmy się !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:27:05+01:00
1. Świat się zmienia ale nie ty Boże nasz
my mamy marzenia a ty wiesz
co cię czeka choć w stajence leżysz
matka cie przytula my jesteśmy z tobą maleńki
ref. gdy się narodziłeś cały świat się radował
gdy nas opuściłeś smucił się .
Ale dziś przychodzisz do nas znowu poprzez narodzenie twe
Świętujemy to jee...
panie w stajni leżysz lecz jesteś silny nikt się spodziewał ze będziesz najsilniejszy...

To moja kompozycja dajesz za mało punktów za całkiem nową piosenkę wymyśliłam to dla naszej dh harcerskiej. ale morze wymyślisz dalszą część piosenki