Odpowiedzi

2009-12-07T16:18:06+01:00
180stopni-47stopni=133stopni
α=47stopni
β=47stopni
δ=133stopni
µ=133stopni

chyba nie jestem pewna??
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:32:13+01:00
CD=AD=BC
∢CAB=47°

∢ABD=∢CAB=∢BDC=∢ACD=47°
∢AOB=∢COD=180°-2*47°=86°
∢AOD=∢BOC=180°-86°=94°

trójkąt ACD jest równoramienny więc ∢CAD=∢ACD=47°
∢ADB=180°-3*47°=39°
∢ACB=∢ADB=39°
∢CBD=∢CAD=47°

∢ABC=∢BAD=94°
∢ADC=∢BCD=86°

Odp.: kąty: 94° 94° 86° 86°

załącznik:
http://img193.imageshack.us/i/07122009074.jpg/
1 1 1