Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:20:33+01:00
Bird
purple
third
worked
heard
hurt
earth
heard
earn
turn
curt
girl
fur
burn
err
first
lurk
perjury
burden
observer
early
determine
furniture
birthmark
urgent
verse
area
eight
certainly
were
2009-12-07T16:33:02+01:00
Bird- ptak
absurd- absurdalny
adjourn- zrobić przerwę
adverse- niekorzystny
bloodthirsty- krwiożerczy
blur- niewyraźny zarys
commerce- handel
concern- obawa, troska
concerto- koncert
confer- naradzać się
downturn- załamanie
earn-zarabiać
earth- ziemia
encircle- otaczać
fireworks- fajerwerki
flirtation- flirt
girder- dźwigar
gurgle- bulgotać
precursor- prekursor
return- wracać
skirmish- potyczka
survey- badanie ankietowe
surfboard- deska serfingowa
thermos- termos
worship- oddawać cześć
yearn- bardzo pragnąć
windsurfing- windsurfing
were- druga os. l.poj. i l.mn czasu przeszłego od be
unobserved- niezauważony
sunburn- oparzenie słoneczne
sir- proszę Pana