Odpowiedzi

2009-12-07T16:05:46+01:00
Ksiazka TEN OBCY jest bardzo wciagajaca lektura. Książka opowiada o problemach związanych z miłością oraz wyzwaniach związanych z dorastaniem wśród młodzieży. Podczas wakacji dzieci znajdują wyspę powstałą po wiosennej powodzi, gdzie spędzają później dużo czasu. Zagospodarowują ją: robią szałas, ustawiają żerdzie aby dostęp do niej był łatwiejszy. Pewnego dnia na wyspie pojawia się tajemniczy chłopak. Okazuje się że chłopak jest ranny, więc paczka przyjaciół postanawia się nim zaopiekować. Z początku chłopiec jest małomówny, lecz z czasem wyjawia przed załogą swoje sekrety.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:05:57+01:00
To jest porąbane jak drewno na kominku.... zero fabuły... zero akcji po co wam dają takie lektury?? Jak ja to przerabiałem to sra..m z nudów, ale to ja.