Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:06:18+01:00
Daj 2 szklanki Smiechu. Dodaj do tego lyzke kawałow. Oblej duza iloscia przyjaciol. przypraw klaunami. posyp tarzaniem sie o podlodze. Wszystko dolkadnie zastosuj a zyskasz przepis na radosc :)
5 3 5
  • Zuo
  • Początkujący
2009-12-07T16:15:30+01:00
Radości nie kupuje się w sklepie. Radości- nie, ale jej składniki- tak. Zajdź do sklepu zakup :
- cukier- najlepiej ten biały ;
- żelki 2x ;
- owoce, np. banany, pomarańcze itp itd ;
- czekoladę 3x ;
- Pastę do zebów Blend-A-Med ;
- patyczki do spagetti .

Wszystko podziel na 3 równe porcje. Żelki zgnieć dosyp cukry i wymieszaj. Potem wsyp czekoladę, owoce i pastę do zębów. Wymieszaj ostrożnie. Na koniec wsadź kilka patyczków do spagetti.
Zrób tak w trzech misach. Potem porcjami wlej każdą z nich do największej. Wsadź do mikrofali na 59 minut.
Powinno wyjść wielkie ciasto w kształcie idealnego białego uśmiechu z Reklam Past do zębów. Zjedz wszystko za jednym razem. Po kilku minutach powinieneś być bardzo zadowolony z życia.
Jeśli czujesz skutki uboczne udaj się do lekarza,a on stwierdzi jakie one są. Jeśli lekarz nie pomógł, udaj się do księdza. Jeśli on też nie pomógł idź do policjanta. Jeśli on też zawiódł to ja nie wiem. Staraj się usiedzieć w miejscu i nie śmiać. Po najbliższych 48 godzinach minie.
Smacznego! ;)
6 4 6
2009-12-07T16:16:06+01:00
Przepis na radość:
Dwie szczypty cukru, jedna łyżeczka szczęścia, 10 łyczek uśmiechu i 2 całuski, humor.

Do miseczki wrzucamy dwie szczypty cukru, jedna łyżeczka szczęścia. Powoli mieszając dosypujemy troszkę humory. Coraz szybciej mieszając dodajemy pozostałe składniki. Gdy już uzyskamy gęsto masę całość pozostawiamy na 10 min. Po 10 min możemy spokojnie jeść. Po zjedzeniu radość gwarantowana.
3 3 3