Odpowiedzi

2009-12-07T16:08:38+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/31288-32-jak_rozumiesz_slowa_terencjusza_czlowiekiem_jestem_i_nic_co_ludzkie_nie

Powinno sie przydac
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:08:47+01:00
Ja rozumiem to tak że aby „być człowiekiem” należy zaznać wszystkiego za życia. Człowiek powinien przeżyć szczęśliwe chwile, lecz troski życia codziennego nie mogą być mu obce. Nie wolno także zapomnieć o kierowaniu się uczuciami, przede wszystkim tymi pozytywnymi. Taka postawa doprowadzi i do szczęśliwego życia ziemskiego, jak i spokojnego odpoczynku duszy po śmierci.