Odpowiedzi

2009-12-07T16:11:06+01:00
Józef Piłsudski
Gabriel Narutowicz
Maciej Rataj
Stanisław Wojciechowski
Maciej Rataj
Józef Piłsudski
Ignacy Mościcki

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:11:41+01:00
1. Gabriel Narutowicz / 11 grudnia 1922 - 16 grudnia 1922
2. Stanisław Wojciechowski / 22 grudnia 1922 - 14 maja 1926
3. Ignacy Mościcki / 4 czerwca 1926 - 30 września 1939
PS. Więcej tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Prezydenci_Polski
---
Licze na status najlepszego rozwiązania. Pozdrawiam! :)
2009-12-07T16:12:27+01:00
Gabriel Narutowicz
Maciej Rataj - pełnił obowiązki prezydenta RP jako marszałek Sejmu
Stanisław Wojciechowski
Józef Piłsudski
Ignacy Mościcki

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prezydenci_Polski