Odpowiedzi

2009-12-07T16:14:03+01:00
Znaczy to, że powinniśmy dokarmiać zwierzęta, nie polować na nie bezmyślnie i zapewniać im dobre warunki do życia.
4 4 4
2009-12-07T16:14:31+01:00
Myśle, że mówi nam żebyśmy traktowali je na równi z nami, aby nie mówić, że są głupsze bo chodzą na 4 łapach i abyśmy kochali je jak wlasnych braci czy dzieci, abyśmy na nie nie polowali i je dokarmiali
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:16:45+01:00
Uczy nas, ze zwierzęta są jednością, jednymi z nas, ludzi , bo choć one są zwierzętami,a my społeczeństwem, to zarówno my, jak i zwierzęta odgrywamy wzajemne role , czyli zyjemy razem w symbiozie. Uczy, ze powinnismy kochac i szanowac zwierzeta, i je godnie traktowac. Bo przeciez to my mamy mozliwosc hodowli ich w domu , pobawienia sie z psem czy mozliwosc posluchania miauczenia ukochanego kotka. tak wiec uwazam, ze sw. Franciszek uczy, ze zwierzeta powinnismy traktowac z miloscia i godnie !
6 4 6