Przetłumacz na język polski piosenkę
In der Weihnachtsbackerei
gibt es manche Leckerei.
Zwischen Mehl und Milch
macht so mancher Knilch
eine riesengroBe Kleckerei
in der Weihnachtsbackerei

Wo ist das Rezept geblieben
von den Platzchen ,die wir liebe?
Wer hat das Rezept verschleppt?
Na dann mussen wir es packen .
,einfacht frei nach Schnauze backen.
SchmeiBt den Ofen an und ran
In der Weihnachtsbackerei...
Brauchen wir nicht Schokolade ,
Honig Nusse und Sukkade
und ein bisschen Zimt?
Das stimmt.

Butter,Mehl und Milch verruhren ,
zwischendurch einmal probieren
und dann kommt das Ei-vorbei
In der Weihnachtsbackerei...
Bitte mal zur Seite treten,
denn wir brauchen Platz zum Kneten.
Sind die Finger rein?
Du Schwein.

Sind die Platzchen,die wir stechen
erst mal auf den Ofenblechen
warten wir gespannt verbrannt
In der Weihnachtsbackerei...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:30:59+01:00
Istnieje pewna delikatność.
Między mąką i mlekiem
sprawia, że tak wielu ich jest
raz są wycieki
a drugi raz zacierki

Gdzie jest przepis pozostaje
miejsce ja to lubie?
Kto porwał przepis?
Więc musimy wykorzystać.
wolna uproszczonej piec do pyska.
Mamy pieca? i biegł
W Weihnachtsbackerei ...
Nie musimy czekolady
Miód NĂĽsse i kandyzowane skórki
i trochę cynamonu?
To prawda.

Verruhren masła, mąki i mleka,
pomiędzy spróbować ponownie
a następnie jajko przejdzie --
W Weihnachtsbackerei ...
Proszę czas na bok,
dlatego, że potrzebują miejsca do ugniatania.
Czy palce czyste?
Jesteś świń.

Czy placyk, że będziemy się trzymać
Po raz pierwszy na blachę
my chętnie spalił
W Weihnachtsbackerei ...
1 5 1
2009-12-07T17:31:44+01:00
Istnieje pewna delikatność.
Między mąką i mlekiem
sprawia, że tak wielu ich jest
raz są wycieki
a drugi raz zacierki

Gdzie jest przepis pozostaje
miejsce ja to lubie?
Kto porwał przepis?
Więc musimy wykorzystać.
wolna uproszczonej piec do pyska.
Mamy pieca? i biegł
W Weihnachtsbackerei
Nie musimy czekolady
Miód NĂĽsse i kandyzowane skórki
i trochę cynamonu?
To prawda.

Verruhren masła, mąki i mleka,
pomiędzy spróbować ponownie
a następnie jajko przejdzie
W Weihnachtsbackerei
Proszę czas na bok,
dlatego, że potrzebują miejsca do ugniatania.
Czy palce czyste?
Jesteś świń.

Czy placyk, że będziemy się trzymać
Po raz pierwszy na blachę
my chętnie spalił
W Weihnachtsbackerei