Odpowiedzi

2009-12-07T16:19:27+01:00
Kraj ten jest bardzo bogaty w złoża takie jak: złoto.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:24:07+01:00
RPA należy do krajów o największych zasobach surowców mineralnych na świecie. Właśnie w tym kraju funkcjonuje najgłębsza kopalnia świata. Jest nią kopalnia złota East Rand, o głębokości aż 3585m. Przeważająca część produkcji górniczej tego kraju jest przeznaczona na eksport. Na potrzeby rynku wewnętrznego wydobywa się głównie węgiel kamienny, rudy żelaza oraz miedzi;)