Odpowiedzi

2009-12-07T16:21:52+01:00
Uważam, że ludzie starsi to bardzo weseli ludzie. Nie wszyscy są tacy straszni, jak na filmach. Uważam, że trzeba się do nich odnosić z szacunkiem. Należy im ustąpić miejsca w tramwaju lub w autobusie, jeżeli nie ma miejsca.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:21:32+01:00
Moim zdaniem ludzi starszych należy szanować i odnosić sie do nich z szacunkie. Są to ludzie wymagający pomocy od innych,schorowani a nie kiedy samotni.Trzeba byc dla nich dobrym i miłym a napewno sie nam odwdzięczą.