Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:25:28+01:00
Uczucie
1. «synteza wszystkich stanów emocjonalnych, stanowiąca główną motywację ludzkiego postępowania, zwykle przeciwstawiana logice i rozsądkowi»
2. «stan psychiczny odzwierciedlający stosunek do zdarzeń, do innych ludzi, otaczającego świata i siebie samego»
3. «miłość, sympatia, przyjaźń, namiętność do kogoś»


przeżycie
1. «stan psychiczny powstający wskutek silnych bodźców zewnętrznych, silne wrażenie pozostawiające ślady w psychice człowieka»
1 1 1
2009-12-07T16:26:37+01:00
Uczucie-stan emocjonalny,nasz stosunek do otoczenia.
Przeżycie-stan,który przeżyliśmy któremu towarzyszą rozmaite uczucia.
1 1 1